41 dagen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Malou Kouwenhove - WaarBenJij.nu 41 dagen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Malou Kouwenhove - WaarBenJij.nu

41 dagen

Door: Malou

Blijf op de hoogte en volg Malou

14 Juni 2015 | Nederland, Enschede

Hey allemaal,

11 Juni hoorde ik dat ik geslaagd was, wat betekent dat ik dit jaar naar Australië zal gaan voor een jaar high school.

Na een halfuur angstig naar de telefoon hebben gekeken en geen telefoontje te hebben gekregen was ik er nog steeds niet van overtuigd dat ik was geslaagd. Gelukkig zag ik niet veel later de lijst van geslaagden op de schoolsite staan en daar stond mijn naam ook tussen! Ik wist dus zeker dat ik geslaagd was. De volgende dag kwam ik erachter dat ik met de hakken over de sloot was geslaagd, maar dat maakte me niet heel veel meer uit.

Zaterdag had ik een bijeenkomst van travel active, de organisatie, waar ik ook de rest van de groep leerde kennen die ook naar Australië zouden gaan. 26 Juli zal de tweede groep vertrekken en 30 Juni de eerste groep. Ik zit bij de tweede groep.

Helaas heb ik nog geen gastgezin, waardoor ik mijn visum ook nog niet kan aanvragen, dus hopelijk gebeurt dat allemaal snel! Helaas duurt het langer om gastgezinnen te vinden, aangezien de wet hiervoor strenger is geworden ofzo. Maar ze hebben nog wel even (7 weken ongeveer) dus dat komt helemaal goed!

Groetjes,
Malou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Hey, ik ben Malou, 17 jaar en ik woon in Enschede. Een paar dagen geleden ben ik geslaagd voor mijn HAVO-diploma, wat dus betekent dat ik dit jaar zal vertrekken voor een jaar high school in Australië. Ik wil jullie graag laten weten hoe ik het daar zal beleven en alle spanningen die er nog aan vooraf gaan. Groetjes, Malou

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 5026

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 01 Juni 2016

Australië

Landen bezocht: