gastgezin - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Malou Kouwenhove - WaarBenJij.nu gastgezin - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Malou Kouwenhove - WaarBenJij.nu

gastgezin

Door: Malou

Blijf op de hoogte en volg Malou

10 Juli 2015 | Nederland, Enschede

Heey allemaal,

8 Juli heb ik te horen gekregen dat ik een gastgezin heb. Ik was zo onggelovelijk blij, vooral omdat ik dacht dat het nog wel een paar dagen zou gaan duren. Maar nee, de dag nadat mijn moeder had gebeld om te vragen of er al meer bekend was geworden belde travel active op met het goede nieuws.

Ik kom in Busselton, 2.5 uur rijden van Perth. 26 Juli zal ik van Nederland naar Sydney vertrekken en 1 Augustus (volgens mij) vertrek ik vanuit Sydney naar Perth en dan ga ik naar mijn gastgezin!

Ik kom bij een een vrouw met twee kinderen van 4 en 6 jaar oud. Het eerste contact is gelegd en het lijken me heel aardige mensen! Ik kan echt niet wachten om ze in het echt te ontmoeten.

Woensdag zal ik wat australisch geld ophalen en de laatste dingen halen. Dan moet ik van te voren nog een keer mijn koffer inpakken om te kijken wat ik mee wil nemen en hoeveel alles weegt en dan is het toch echt zover.

Mijn moeder wil ook nog wat met me doen, dus waarschijnlijk ook nog een dagje met haar. en dan gaat het toch echt gebeuren. Dan zal ik voor 10 maanden aan de andere kant van de wereld zitten!

Ik heb er echt heel veel zin in, maar vind het ook heel erg spannend!

Groetjes,
Malou

  • 29 Juli 2015 - 21:24

    Frits:

    Dag Malou,

    We gaan je blog volgen. Veel plezier in down under.

    Groet

    Frits om

  • 29 Juli 2015 - 22:40

    Annemieke:

    Hallo Malou,
    Je bent enthousiast in je blog, we zullen je volgen! En geniet.
    Groeten Koos en Annemieke

  • 30 Juli 2015 - 14:40

    Koos:

    Hi Marie Louise,

    Ik ben net zo'n "gek" als jij (of andersom), maar ik ben vanmiddag weer in China geland om mijn werkzaamheden voort te zetten.
    Het is daarbij belangrijk dat ik de knop weer 180° omdraai, en die tip wil ik jou ook alsnog een keer weer meegeven. Geef je over aan het land waar jij verder aan je toekomst gaat werken, zet "thuis" een klein beetje (veel) van je af en richt je op de zaken die daar belangrijk voor je zijn. Je bent nu daar, en daar moet je het doen. Dan zul je het redden en van alles en iedereen daar gaan houden.
    Ik ga over een maand mijn vierde jaar in en als jij in Perth die 10 maanden gaat volhouden, dan neem ik mijn petje voor je af, gezien je leeftijd een hele uitdaging.
    Look forward, and have a nice time.

    Koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Hey, ik ben Malou, 17 jaar en ik woon in Enschede. Een paar dagen geleden ben ik geslaagd voor mijn HAVO-diploma, wat dus betekent dat ik dit jaar zal vertrekken voor een jaar high school in Australië. Ik wil jullie graag laten weten hoe ik het daar zal beleven en alle spanningen die er nog aan vooraf gaan. Groetjes, Malou

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 5044

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 01 Juni 2016

Australië

Landen bezocht: