Australië - Reisverslagen van Malou van Kouwenhove - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Malou van Kouwenhove - WaarBenJij.nu

Australië

Een high school jaar in Australië.
Organisatie"travel active

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2016

Life is short and the world is wide

15 Januari 2016

Adventure is worthwile

10 November 2015

The time passes anyway

01 Oktober 2015

to travel is to live

04 September 2015

challenge yourself, so you can grow
Malou

Hey, ik ben Malou, 17 jaar en ik woon in Enschede. Een paar dagen geleden ben ik geslaagd voor mijn HAVO-diploma, wat dus betekent dat ik dit jaar zal vertrekken voor een jaar high school in Australië. Ik wil jullie graag laten weten hoe ik het daar zal beleven en alle spanningen die er nog aan vooraf gaan. Groetjes, Malou

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5034

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 01 Juni 2016

Australië

Landen bezocht: