Life in Australia - Reisverslag uit Busselton, Australië van Malou Kouwenhove - WaarBenJij.nu Life in Australia - Reisverslag uit Busselton, Australië van Malou Kouwenhove - WaarBenJij.nu

Life in Australia

Blijf op de hoogte en volg Malou

17 Augustus 2015 | Australië, Busselton

Hey people,

Ik ben nu precies 17 dagen in Busselton en 21 dagen in Australie. De tijd vliegt!

Maar goed, ik ben natuurlijk op school begonnen. Jeehj. En natuurlijk een prachtig uniform *kuch kuch*.
Maar goed, ik heb de vakken: cooking, business, media, woodwork, maths and english.
De vakken zijn op zich niet zo heel moeilijk, het is meer het Engels dat het moeilijker maakt.
Ik heb een groep van vrienden waaronder een andere uitwisselingsstudent uit Zwitserland.

Vrijdag op zaterdag heb ik bij de coordinator de dag doorgebracht, doordat mijn hostmum iets op haar werk had en ik mocht niet in het huis blijven met de vader, want die was er ook. Dus meteen naar school naar annie gegaan.

Met haar ben ik naar een art gallery gegaan, over aboriginal art ofzo. Heb een heleboel nieuwe mensen leren kennen en weer vergeten, maar het was erg leuk en gezellig.
De zaterdag dat ik bij annie was zijn we naar de voetbalmatch van haar zoon geweest en heeft ze me wat van de omgeving laten zien. Naar een of andere kustlijn zijn we geweest en hebben we wat rondgekeken in Dunsborough. Daarna weer naar haar huis gegaan en wat buiten gezeten en toen kon ik weermet mijn hostmum naar huis.

Vorige week zondag zijn we lekker weer uit eten geweest bij de busselton jetty. Oh en ik ben naar een of andere dinosaurs show geweest. Het was best grappig, en duidelijk nep. Maar voor de jongere kinderen was het erg leuk (en soms zelfs een beetje eng).

In september gaan we whale watching doen en in de eerste week van de vakantie hier zal ik weer bij annie verblijven (dan voor een week). Oh en in november wil annie wat gaan doen met alle drie de uitwisselingsstudenten die hier in Busselton zitten.

Ik denk dat dat het wel zo'n beetje is weer.

bye bye xx

  • 17 Augustus 2015 - 19:34

    Annemieke:

    Hallo Malou,

    Fijn dat je enthousiast bent en vrienden hebt, je hebt al veel gezien en beleefd.
    Ik ben benieuwd naar je schooluniform, keurig met rok of broek?
    Je kunt uitkijken naar de vakantie in september, en naar de whale watching,
    Veel plezier,
    Lieve groeten,
    Koos en Annemieke

  • 17 Augustus 2015 - 21:02

    Frits:

    Dag Malou,

    Wanneer plaats je een foto met je uniform aan :-). We zijn heel benieuwd hoe dat eruit ziet.

    Zo te lezen vermaak je je prima. Die vakken die je noemt kan ik wel plaatsen, behalve woodwork. Wat is dat?

    Het goed te lezen dat je al heel wat vrienden hebt. Je schrijft iets over het eten. Wat eten jullie daar zoal?

    Veel plezier verder.

    Groetjes,

    Frits

  • 18 Augustus 2015 - 13:08

    Magda:

    Hallo Malou,

    Fijn te lezen dat het goed met je gaat. Gelukkig kan ik weer je blog lezen, ging in de vakantie niet.
    Hoe gaat het met het vegetarisch eten, wat eet je zoal? En op welke tijden eten jullie? Voor school neem je je zelf gemaakte lunchpakket mee, gezien de vraag om een kaasschaaf?

    En hoe bevalt de highschool je behalve dat je het gemakkelijk vindt?
    Leuke vrienden gemaakt?

    Zondag onze veertiendaagse facetime, tot dan!

    Dikke zoen.
    Magda


  • 21 Augustus 2015 - 15:20

    Ria Buurvrouw:

    hoi vanuit Glanerbrug, fijn dat het zo goed gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Busselton

Malou

Hey, ik ben Malou, 17 jaar en ik woon in Enschede. Een paar dagen geleden ben ik geslaagd voor mijn HAVO-diploma, wat dus betekent dat ik dit jaar zal vertrekken voor een jaar high school in Australië. Ik wil jullie graag laten weten hoe ik het daar zal beleven en alle spanningen die er nog aan vooraf gaan. Groetjes, Malou

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 5045

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 01 Juni 2016

Australië

Landen bezocht: